Pociągiem do Sopotu

6 czerwca mieszkańcy Angowic, Nowego Dworu oraz Ogorzelin wybrali się na wycieczkę niecodziennym środkiem transportu – pociągiem. Nie wszyscy mieli wcześniej okazję podróżować w ten sposób, dla wielu seniorów była to jednak sentymentalna podróż i miłe doświadczenie, zwłaszcza że bilety można było kupić w atrakcyjnych cenach.

Po przyjeździe do Sopotu przeszliśmy ulicą Bohaterów Monte Cassino, popularnie zwaną „Monciakiem", gdzie po obu stronach podziwiać można było malownicze kamieniczki. Minęliśmy także Kościół Garnizonowy św. Jerzego. Idąc dalej, mieliśmy okazję zobaczyć Krzywy Domek, który przyciągnął uwagę nietypowym wyglądem.

Kolejnym punktem było zwiedzanie Latarni Morskiej, na szczyt której prowadzi 136 schodów. Z góry można było podziwiać zapierające dech w piersiach widoki rozpościerające się z tarasu tej budowli. I tak doszliśmy do molo – najdłuższego w Polsce i zarazem najdłuższego drewnianego molo w Europie. Następnie relaksowaliśmy się na plaży i podziwialiśmy nadmorski krajobraz. Czas minął bardzo szybko i przyjemnie, a uczestnicy – pełni dobrych humorów i z uśmiechem na twarzach – wrócili do Chojnic.

Z niecierpliwością czekamy na kolejny wyjazd!

Zapisz siędo naszego newslettera!

Do góry

Nasza strona korzysta z plików cookies!Korzystamy z ciasteczek wyłącznie, aby zapewnić właściwe funkcjonowanie strony oraz w celach statystycznych. Możesz w każdej chwili zmienić preferencje ciasteczek dla witryny w ustawieniach Twojej przeglądarki.